vineri, 18 ianuarie 2013

Vodafone ma surprins placut





               Azi am fost placut surprins de Vodavone .


Ca de - obicei am mers la sediul Vodafone ca să plătesc factura de telefon .
După câteva încurcături cu numărul de telefon pe care eu din prostie l-am dat greșit de trei ori , știu că pare prostesc dar sa întâmplat .

Azi când am mers la Vodafone am mers și cu intenția de a renunța la extraopțiunea de date de 500mb .
Mă așteptam la o avalanșă de întrebări și chestionări din partea operatoarei de la ghișeu , ( știți cum fac de obicei  când vrei să renunți la ceva , fie abonament fie extra-opțiuni , știți domnule că avem extra-opțiuni  foarte bune , vă dăm alt plan tarifar , E.T.C ) .
Eu politicos întreb pașii de urmat pentru reziliat extra-opțiunea și dacă pot face cererea de reziliere în acel moment , sau trebuia să aștept până luna ce vine , și șoc , zice domnișoara „ nici o problemă domnule , se rezolvă imediat , aveți buletinul ?
Dau buletinul și toată treaba durează un minut , zice ; gata - v-am  anulat extra-opțiunea . 
Chiar am rămas plăcut surprins , fără vai , fără ioi , fără să fi nevoit să dai enșpe mii de explicații și ce motive ai ca să renunți . 

Probabil au realizat că dacă ești determinat să reziliezi abonamentul sau o opțiune , indiferent ce ar zice ei tu tot vei rezilia .
Oricum le acord un mare plus pentru această atitudine și pentru promptitudine  .
 

2 comentarii:

  1. Pai ce crezi, ca e in Romania? :D Cat dadeai pentru 500 mb? Aici nu am Vodafone..folosesc Base (pe cartela) si pentru 500 Mb dau 10 Euro..si cu 5 - 100Mb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu era mult dar pur si simplu nu mai folosesc acei mb si nu merita sa tin o optiune care nu o folosesc dar care o platesc .
      Asa cu patru sute fac alceva .
      În Suedia cu 100 sek aveam optiune de 5gb .

      Ștergere