sâmbătă, 18 februarie 2012

SONY a350

               De câteva zile am trecut pe DSLR.


Deci , am trecut pe dslr mai exact pe Sony a350 , și lentila de kit 18-70., trecând de pe Panasonic dmc-fz38.
  • Ca și, primă impresie care ma ,,izbit'' a fost greutatea și mărimea - sa nu se înțeleagă ca e foarte grea sau mare, dar trecând de pe un bridge,asta e prima impresie [cum se mai zice -ceva mare și negru].
  • Se manevrează destul de ușor,butoanele sunt bine așezate , vizibilitatea prin ocular este bună deși unii spun ca e mai mic ca la Nikon sau Canon, dar pe mine nu mă incomodează., meniul este intuitiv uşor de accesat si nu ai cum să te încurci prin el mai ales dacă citeşti înainte manualul.[ romanul de obicei când cumpăra ceva îl bagă în priză si dacă nu merge îi puşcă doi pumni așa de obişnuită si apoi citeşte manualul că vede că nu functionează].
  • Obiectivul de kit 18-70 este un pic întunecat fata de fz38 care avea o lentila LEICA mai luminoasă.
  • Ecranul LCD este rabatabil ,cea ce te ajuta în momente când fotografiezi din poziţii mai dificile, ca să vezi setările sau dacă folosești Life-view să vezi cum încadrezi etc.
  • Blițul încorporat este foarte bun , sau cel puţin mie mi se pare mai luminos fată de fz38, mai puternic.
  • Nu sunt fotograf profesionist dar pot spune că pozele ieşite cu Sony a350 sunt excelente.
  • Ce îmi lipsește ,e,filmarea video care o aveam pe fz38 care era excepțională.
  • Pe viitor am să achiziționez si alte lentile , mai ales Minolta , care am văzut ca au preţuri acceptabile și sunt foarte bune.
  • A era sa uit aparatul are steady-shot adică stabilizare în corp cea ce mă bucura , fiind obişnuit cu stabilizarea în corp de pe fz38 , cea ce cred ca e un avantaj cand cumperi lentile fără stabilizare în corp .
  • Per total pot spune ca e un aparat uşor de folosit , dacă treci de pe conpacte te vei învăţa foarte repede cu el . 
  • Până să îl iau am bătut toate forumurile ca să cer o părere sau sa fac comparații , dar marea majoritate sunt Canoniști si Nikoriști, și ca atare fiecare încearcă sa scoată în evidența atuurile brendurilor pe care le folosesc în detrimentul SONY , deşi am înţeles ca Nikon foloseşte senzori de Sony. 
Eu personal sunt înpăcat cu alegerea făcută , sigur sunt aparate mai performante dar în categoria lui ,Sony a350, face fată cu brio celorlalți .



2 comentarii:

  1. Acum 2 saptamani si ceva mi-am luat si eu un nikon D3200 :). E primul meu DSLR dar pot sa zic ca e marfa.. astept sa mai am zile libere si timp frumos sa ies pe afara. Nu sunt profesionist, dar invat usurel. Pana una alta, il tin pe auto :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu între timp am trecut pe Canon mai exact un canon 450d XSI obiectiv 18-200 f.3.5 , ob. canon 50mm f.1.8 II filtru hoya UV :))
      Ce sfat pot sati dau e ca să începi sa folosesti modul manual M .

      Ștergere