marți, 13 martie 2012

Angajatorii si pretentiile lor

În perioada aceasta î-mi caut de lucru si trimit multe cv-uri la diferiti angajatori care au joburi scoase la concurs.

Nu ştiu după ce se ghidează multi angajatori atunci când fac selecţia angajaţilor , de exemplu eu lucrez în domeniul construcţiilor , sunt calificat în mai multe meseri -adică pot ridica casa de la zero până la gata , si cea ce fac , fac foarte bine , deci am cunoştinţe despre absolut toate materialele din constructii .
Am tot vrut sa-mi schimb meseria să mă fac vânzător sau stiu eu ce da orice numai nu mai vreau să fiu tot timpul murdar si etc nu are rost să expun aici tot.                                                                                                                                                                                    Acum ! [de exemplu ] te duci aplici a un job de vânzător la un  Şhowroom sau un magazin cu materiale de construcţii [ domeniul meu] , unde zic eu aş fi super calificat , poti da detalii despre materiale , cunosti materialele poţi sfătui cumpărătorul în alegerea materialului în functie de ce vrea să facă etc .
Nu, nu esti bun fiindcă nu ai fustă sau nu ai facultate . asa se pune problema în ziua de azi .
Să nu mai zic că desi te oferi să lucrii o zii de probă fără pretenţii salariale sau altceva doar să dovedesti că poti face  faţă la cerinţele postului , nici nu vreau să audă de aşa ceva .
Mă întreb acea domnişoara pe care o angajează ,care e paralelă total ,nu stie despre materialele de constructii nimic , ce o face să fie mai calificată, decăt mine, care am cunostinţele necesare. ???

4 comentarii:

  1. La cat mai multe astfel de articole. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Atentie.. "imi caut de lucru" . Ai grija cum scrii, s-ar putea sa nu iti gasesti job daca dai peste un patron care tine la gramatica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da mersi deobservatie scriu de pe un laptop cu tastatura în suedeza si e un pic dificil dar toti mai facem greseli
      si daca ar fi numai asta biul la angajare ar fi bine în ro.
      aici ăn suedia nu dă nimeni doi bani cum scri ci pe ce sti să faci.

      Ștergere