vineri, 16 martie 2012

Scandal la Fabrica de Staruri


Acesta de mai jos e mesajul care l-am primit pe e-mail.


Salut, îmi zice Mariana și sunt din Chișinău  Te contactez în legătură cu proiectul comun al României și Republicii Moldova: Fabrica de Staruri. Împreuna cu alți 3 pățiți  am dat declarații argumentate cu dovezi în legătură cu aceasta ''Fabrica''. Te rog doar sa ne oferi 10 minute din timpul tău ca sa privești video-ul cu conferința http://www.youtube.com/watch?v=XKtA8qdRGpA după care, concluziile le tragi singur, și cred eu, vei găsi material BOMBA pentru un articol pe cinste.   



Să fiu sincer eu nu urmăresc această emisiune și nici nu am auzit de ea.  Dar mesajul era oarecum ,, panicant'' și am zis să văd și eu ce dovezi distrugătoare se aduc la această emisiune.
Păi copii ăștia ar avea dreptate din ce zic și prezintă ei la acea conferința , dar nu e o noutate că se fură , s-a furat și pentru Eurovision  [parcă] , s-au furat alegeri, deci nu știu de ce nu sunt mirat , s-au pentru că  ne-am obișnuit cu furatul , suntem furați de stat, suntem furați de politicieni,suntem furați la piață ,suntem furaţi şi minţiţi de toată lumea .
Dar să furi nişte copii care se străduiesc prin forţele proprii să realizeze ceva , e criminal , deci pentru bani calcă în picioare pe oricine le stă în cale .. 
Nu se gândesc ? că le fură ! nu doar voturile ,ci poate chiar șansa la viitor , poate pentru ei asta e singura şansă de a se realiza în viată .

5 comentarii: