vineri, 15 februarie 2013

ZIARE SI LACATE

Voi fi scurt în cea ce vreau să zic .

Nu înțeleg unele publicații online care prin definiție ei vreau să aibă cititori ,că doară  de acea publică online , au un sistem care cel puțin din punctul meu de vedere  te face să pleci după nici câteva secunde .
Citind un articol al lui Chinezu „ studiu de caz în Dilema Veche ”  , nu reiau aici despre subiect fiindcă nu asta mă „doare” pe mine , intru pe Dilema Veche să citesc articolul cu pricina iar după acea am mai zăbovit pe acolo să văd ce subiecte mai sunt , fiind prima dată când intru pe Dilema veche .
Citind titluri de articole , unul mi sa părut interesant și am dat clic pe articol ca să îl pot citi integral , surpriza a venit în următoarea secundă când am văzut că dacă vreau să citesc articolul mi se cere să îmi fac cont pe Dilema veche .
Nu mia plăcut treaba asta și am ieșit , e ca și cum cineva te obligă să faci ceva ce nu vrei , ar trebui să fie la latitudinea cititorilor dacă își fac cont sau nu .
Fiecare face ce vrea cu publicația lui sau blogul lui că sunt și bloguri unde ți se cere să plătești dacă vrei s-ăl citești pe respectivul logger sau un autor anume , cum spuneam e doar părerea mea , dar cred că , ca mine sunt și alții care consideră că ar trebui să li se acorde libertatea dacă să urmărească acea publicație sau nu .
Bine , vor fi destui care să zică că ai libertatea de a alege , prin părăsirea repejor a siteului sau blogului că nu te forțează nimeni să zăbovești pe acolo dacă nu ești de acord cu politica „ propreterului ”.
Probabil acele publicații vor pierde prin această metodă sau nu, probabil nu au nevoie de unii ca mine așa supărăcioși , de grabă sictiriți când consideră că acel cont care e impus al face  e peste mâna lor .
Chiar dacă e o publicație bună care merită citită , cred că pierd prin această metodă de obligare din start ați face cont . 

PS. Am scris articolul mai mult ca o constatare nu ca o acuzație .

5 comentarii:

  1. Daca vrei sa citesti ziarul tiparit trebuie sa-l cumperi.
    Daca vrei sa-l citesti online trebuie sa-ti faci cont ... e mai ieftin asa dar facand cont ajuti publicatia care poate ca incaseaza bani din publicitate si in functie de cati "abonati" online are. Te costa doar doua minute o singurta data ca sa-ti faci cont sau poti alege varianta ta ... iesi afara de pe site si te duci la chiosc sa cumperi ziarul ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DLE . Petre e bine să ajuți acele publicații , ce vreau să zic e că vreau să am posibilitatea de a alege când să ma înscriu la publicația online .
      Nici nu pot citi un articol să văd și eu dacă îmi place ce e acolo și dacă merită să fac acel cont.

      Ștergere
  2. E cam aceeasi chestie cu cea pe care o folosesti tu la comentarii ...

    "Comentariul dvs. va fi vizibil după aprobare"

    Fara suparare dar cate comentarii ai in medie la fiecare articol ? 30-50 ??? sau 1 la 2-3 articole ... si cu metoda asta de aprobare il indepartezi si pe cel care chiar vrea sa intre in dialog cu tine ... ba mai sunt unii care dupa ce ca n-au cititori, n-au comentatori mai pun si captha la formularul de comentarii ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle Petre cum să mă exprim eu ca să nu par neînțeles .
      Eu nu mă consider LOGGER șI SIGUR NU SUNT PUBLICAȚIE online , că mai intră cineva aici și comentează mă onorează .
      Mai am un ” blog „ pe wordpress unde postez fotografii și unde nu am condiționat comentariile , nici aici nu au fost condiționate până ce un dement intra la fiecare articol și posta tot felul de injurii , nu știu să fi făcut rău cuiva vreodată , dar după un timp am obosit să tot caut și să șterg comentariile lui .

      Ștergere
    2. Dle Petre uite am dezactivat restricția de la comentarii , poate dobitocul nu mai vine .

      Ștergere