luni, 11 februarie 2013

Becali oieru nostru condamnat

Breaking News tată pe toate știrile fie online sau of-line , Becali condamnat la închisoare 3-ani cu suspendare .
Păi corect să se facă justiție dar mi se pare cam mult ce au făcut azi judecătorii .
Nu țin cu Becali nu  simpatizez cu partidul lui , dar ca păgubit , că lui ia fost furată mașina , să fi condamnat ?

Nu-știu câți dintre noi nu am face nimic dacă am fi fost în situația lui , să vezi că îți furată mașina sau orice alt bun personal , ce trebuia să facă ? să paștepte până Poliția va recupera mașina ? R-wait , am motive temeinice să mă îndoiesc de autoritățile Române .
Bun , ei zic că ia sechestrat pe hoți , și cum ar trebui săi prinzi , veniți domnilor hoți predați-vă la poliție ?
Sau dacă eu dau peste hoț la mine în garaj în plină activitate ce să fac , săi ofer eventual cheile la mașină și de la casă , nu cumva să se simtă sechestrat .?
Cum rămâne cu legea , unde se prevede că tu ca civil poți ajuta la prinderea unor infractori sau ajutarea justiției , prin informatii sau acțiunea fizică la stoparea unei ilegalități ?
Vă zic eu ce aș face , cea ce a greșit Becali , pur și simplu laș omorî fără nici un resentiment și laș ascunde ca pe Elodia  , ca să evit ulterioarele neplăceri .
Bun am exagerat puțin dar nu foarte mult , cea ce cred eu e că se urmărește sunt banii lui Becali , e nevoie de cotizație la  partid și atunci îl zdruncină pe oierul nostru cu justiția care funcționează ca un fel de firmă de recuperări sau mă înșel , vom vedea .
Sau a doua variantă e că guvernu vrea să ia fașa UE  , uite domnule se mișcă justiția la noi .
O avea Jijie alte nereguli la activ dar pentru această treabă mi se pare total exagerat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu