duminică, 24 iunie 2018

Cum sa elimini Handy Tab

Ce este Handy Tab 

Handy Tab este un program cu potenţial nedorit (PUP) care a fost clasificat ca şi browser hijacker. După ce preia controlul asupra setărilor , virusul Handy Tab începe să iniţieze redirecţionări către search.handy-tab.com şi alte domenii similare care sunt oarecum asociate cu el.
De curand am avut si eu aceasta problema si am cautat pe net o rezolvare eficienta , fiindca am incercat cu anumite programe gen malwarebyts sa scap de Handy Tab dar fara succes .
Si asa am dat peste un tutorial pe youtube cu o metoda rapida si eficienta de a scapa de aceasta problema .
Mai exact ce trebuie sa faceti 
1. in bara de cautare tastati CMD si pe rezultat dati clik dreapta si deschideti cmd ca si administrator .
2. tastati aceasta linie de comanda 

rd /S /Q "%WinDir%\System32\GroupPolicy"    si dati enter .

3. dupa ce ati dat enter in urmatoarea linie tastati alta linie de comanda , aceasta - 
     
gpupdate /force  - si dati emter  dupa care inchideti cmd .

Urmatorul pas e sa deschideti Crome -setari - setari avansate si jos de tot dati clik pe restabileste setarile la valorile implicite iar in urmatoarea fereastra deschisa clik pe Reseteaza Browserul .

Asta e tot , pentru mine a functionat , sper sa va ajute si pe voi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu