sâmbătă, 10 martie 2012

Primavara rasar gardurile

Ieri într-o plimbare prin parcul mare din Bistrita  , am fost şocat să văd cum arată si ce se face acolo.

Primul lucru care l-am observat a fost gardul după acea săpăturile prin tot parcul .
Iniţial am crezut că numai la intrare e gard montat unde e şi terenul de joacă amenajat , dar înaintînd spre interiorul parcului am văzut că gardul e pe toată lungimea parcului , nişte pari de lemn pe care au întins plasă de zici că iesti la auschwitz .
Chiar nu înţeleg rostul lui pentru că exista deja un gărdulet de fier care delimita partea de sus cu trotuarul mare .


                                                                                    
                                                                                    Acum ca să ai acces la parc trebuie să mergi   obligatoriu la unul din capetele de intrare , iar ca să ieşi la fel trebuie să străbaţi tot parcul ca să   poţi ieşi , plus că î-mi dă o senzaţie de puscărie de limitare .
Cînd mergi într-un parc mergi pentru liniste , verdeaţă , relaxare si priveliste . acum ce să privesc - un gard de 2- metri , pe unde am umblat prin ţara asta nu am văzut o asemenea aberatie si prostie .Sunt curios unde mai este aşa ceva în ţara asta .




4 comentarii:

  1. Abia astept sa rupa cineva gardul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa ;) daca aflii de ce l-au pus acolo dami si mie de stire chiar sunt curios

    RăspundețiȘtergere
  3. am aflat tarziu de tot treaba cu gardul , se reamenajeaza parcul , foarte bine , dar nu ar fi frumos sa stim si noi asa .

    RăspundețiȘtergere