luni, 28 ianuarie 2013

Mouse CANYON


Mouse CANYON CNR-FMSOW01

Azi mergând cu taicămio la  un magazin de electronice ca să ne uităm la un laptop, pentru el, am dat și iama prin rafturi că mie tare mult îmi plac electronicele , chiar dacă nu cumpăr îmi place să ma uit .

Și cum mă chioream eu pe rafturi mia-duc aminte că mouse-ul de acasă cam dă rateuri și ar fi cazul să-l schimb , și așa m-am pricopsit pe cap cu acest Mouse CANYONCNRFMSOW01.

  • E surprinzător de ușor de folosit.

  • Calitate bună a componentelor .

  • Lucios - cam atrage amprentele .

  • Tehnologie fără fir .

  • Rezoluție de - 1600 dpi .

  • Vine cu bateri în cutie , iar adaptoru e înăuntrul mouseului , se așează foarte bine în mână și nu crează crampe sau disconfort la o lungă utilizare . Scroll-ul e lin și silențios , dacă la vechiul mouse scroll-ul era nici lin nici silențios , acum cu acesta e o plăcere să lucri .  

  • La jocuri se mișcă foarte bine deși nu e un mouse de gaming .

  • Design interesant și frumos , are buton ON/OF , și un buton connect - care nu știu ce face , lam apăsat dar nimic .

Sper ca micul reviw la  Mouse CANYON să fie de folos celor în căutare de șoricei wireless , îl recomand călduros , în prețul lui e foarte ok  ( 39 ron ) .

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu