luni, 21 ianuarie 2013

Tragedia familiei din Bistrita


Tragedia unei familii din Bistrița 

Sa vorbit mult la televiziuni despre tragedia familiei din Bistrița , 
fetița familiei decedând în urma unei entorse , suferite în urma unei căzături .
Nu intenționez acum să inventez eu roata iarăși - adică să reiau povestea , ce a fost de spus sa spus cu destule detalii din partea părințior .
Vreau să spun că am o fetiță și mă gândesc cu groază , ce simt acei părinți care și-au pierdut copilul , eu nu cred că aș putea să fiu așa calm ca tatăl acelei fetițe , și mă rog la Domnul să nici nu fiu în ace-aș situație .
Locuind în Bistrița pot confirma că doctorii de aici sunt în marea majoritate doar de formă , nu urmăresc decât banul , și dacă nu ai bani săi șpăgărești pur si simplu te ignoră .
Dacă mergi la spital adică ăla de stat , fac ei ce fac și te trimit tot la ei la cabinet dar la al lor ăla privat.
Am fost și eu bolnav acum cinci ani , defapt nu eram dar mau băgat ei în spital , cum ? de la o simplă iritație la frunte .
M-au   diagnosticat greșit , cu psoriazis „ , am fost la toți dermatologii din Bistrița , și la aproape un an de tratamente arătam în așa hal că se fereau oamenii de mine .
Idea lor e așa , te tratează în așa fel încât să tot mergi la ei la consultații ca să cotizezi , plus nu mai zic de tratamente , ti le da cu dedicație pentru o anumită farmacie  cu care lucră ( domnule dute la cutare că numa acolo este acel medicament , sau , îl găsiți acolo ) .
La un moment dat m-am săturat și am mers de capul meu direct la Târgu Mureș la spitalul de dermato-venerice și m-am internat .
Acolo am aflat că defapt eu aveam o simplă iritație , care ar fi trecut în trei zile cu o cremă de 3-lei , dar după tratamentele scumpe și greșite date de dermatologii de faimă de la noi am devenit dependent de hidrocortizon .
Și așa am mai făcut un an de tratament ca să revin la normal .

Întreb și eu așa , acei doctori depun un jurământ , de ce nu îl respectă .
Acum nici unul nu își  asumă responsabilitatea și o pasează de la unul la altul „ pisica moartă ”, iar autoritățile încă odată ne arată că în țara asta dreptatea e ultima .

Mă întreb dacă era vorba de fetița unei personalități sau vedete , care ar fi fost reacția autorităților ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu