joi, 24 ianuarie 2013

Îndobitociti prin Credinta

Ieri am mers după fetița mea la școală să o iau și am ajuns mai repede și ştiţi cum e te bagi în vorbă cu restul părinților sau te cooptează ei în discuţii .
Și cum necum a venit vorba de religie , da că ăștia micii abea învață acum litere , cifre , etc da au ore de religie .
Nu ar fi nimic normal dar susţineau unii sus și tare , ca ce bine , că ce  și ce , bineînțeles eu nu am fost de acord cu ei și ne-am contrat un pic .
Cum naiba săi spui și să-l înveți pe un copil că dacă te rogi, ăl de sus te ajută te însănătoșește și te vindecă de toate .
Eu a trebuit să stau săi explic  după acea copilei că dacă nu învață și nu muncește nimeni nu o ajută sau dacă e bolnavă trebuie să mergem la doctor ca simpla rugăciune nu ne ajută cu nimic .
Asta cu religia în clasa zero sau întâia mi se pare cam aiurea , ar trebui ca religia după părerea mea să fie inoculată de părinți în funcție de religia la care aparțin sau la o vârstă la care copilul face diferența dintre fantastic și real .

2 comentarii:

  1. Asta avem, cu asta mergem mai departe.

    Ca se uita la desene animate, se prezinta la religie - copii tot acelasi lucru il percep.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu as scoate religia , mai ales la clasele mici , pentru ca asa poti sai inoculezi ce vrei la religie , plus poate unii nu sunt de acord cu actuala religie sau sunt de alta religie , ar trebui sa fie o materie optionala .

      Ștergere