luni, 17 decembrie 2012

De ce mai platim asigurari de sanatate


        Sunt sătul de statul Român , 

 De ce ?  păi nu aș ști cu ce să mai încep , 

De când am venit acasă și nu de mult - numai de două săptămâni , î-mi vine să mă dau cu capul de pereți când văd atâta batjocură din partea statului asupra noastră .
La televizor numai un circ toată ziua , acum după parlamentare la fel văd cum ace- as placă ca și până acum , nimic schimbat , au revenit ceilalți la putere dor să fure că pentru cetățean sigur nu au nici un interes .
De ce e mai bine afară ? păi pentru că e normalitate , e continuitate ști la ce să te aștepți dacă apelezi la instituțiile statului , ști ce drepturi ai ca asigurat , E.T.C  .

Azi am fost la cabinet pentru o consultație și o trimitere la spital sau laborator pentru niște analize .
Ce aflu de la  asistenta care ma programat !? că după ce fac consultația mi se remite o trimitere valabilă 30 de zile cu care trebuie , eu , să caut un laborator privat care are colaborare cu asigurările de sănătate de stat și care să mai aibă și fonduri ( asistenta - dle nu mai sunt fonduri nu cred că mai găsiți fonduri numa după 2 ianuarie - da dacă vă mișcați repede ) .

Deci eu ca plătitor de asigurări de sănătate sunt forțat de stat să îmi plătesc analizele la dublu o dată plătesc la stat și a doua oară la laborator , că la spital nu se mai fac numai dacă eşti internat .
Deci întrebarea mea este de ce pizda măsii mai plătim noi la stat asigurări de sănătate , dacă când avem nevoie nu putem beneficia de acei bani pe care statu ne obligă și mii ia cu japca .
Mă întreb avem vreo-un buton și noi când suntem bolnavi săl apăsăm și să oprim boala până are statu fonduri , fonduri din banii noștri -i cotizați lună de lună .

Mai auzi - dle ce te vaie-ți că ai venit cu bani , plătești la particular și-ți faci analizele repede .
Nu înțeleg ce treabă are faptul că am bani , când eu cotizez forțat la stat pentru sănătate  și restu birurilor impuse de stat 
De la revoluție încoace trăim într- o batjocura continua , oare când se va sfârși odată această batjocură .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu