miercuri, 19 decembrie 2012

ColonHelp vs Wordpress

Aici vreau numai să-mi exprim o părere la cea ce se întâmplă la ora actuală .


Colonhelp ( produsul minune , după mine un mare rahat cu perje scump ) a dat compania Wordpress în judecată pentru aflarea identitătii unui utilizator de blog,  anonim , care nu era de acord cu ce zic ei că produsul ColonHelp ar face și ar drege , în vederea urmăriri penale si sanctionării lui ulterioare .
Am auzit de acest caz de la Chinezu , pe care îl „urmăresc ” și-l citesc , el expune cazul mai bine decât aș faceo eu deci recomand săl cititi .

Acum umila mea părere ; 
Cum procedează compania, Zenyth Pharmaceuticals -detinătoarea ColonHelp , nu e corect .
Dacă am scrie 2-uă milioane de oameni despre asta ce ar face ? , ne dă pe toti în judecată , din punct de manegment și pr. au dato în bară .

Mai corect ar fi fost , dacă ei sunt siguri că produsul lor e sută la sută eficient să ceară blogărului drept la replică .
Să vină cu argumente și documentație ștințifică care să comfirme varianta lor .
Dar ei nu ! ei direct au actionat în judecată sperând că prin acest procedeu să închidă gura blogărului și prin asta să arate că cine nu e de acord cu ei pătesc la fel , e o încercare în opinia mea de a închide gura celor care nu sunt de acord cu ei .

Poate dacă era tanti Varvara care sar fi plâns la vecina și vecinu nu ar fi băgato în seamă , dar așa find pe un blog mai citit si frecventat vezi doamne s-au sesizat .

Mă întreb celelalte companii , spre exemplu Microsoft , care sunt huliti și produsele lor contestate , exemplu vista , win8 recent apărut , ce ar trebui să facă - să dea în judecată jumătate de planetă , sau cu cei ce piratează produsele lor  ??? . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu