miercuri, 8 mai 2013

Animale sau cretini pe două piciore ?

De paște am fost plecat la țară ca să sărbătorim învierea acolo plus că am fost invitați și la neamuri .
Cu această ocazie am fost să văd cum se mai prezintă terenurile care le am pe care nu le-am mai văzut de ceva timp , așa am mers în vinerea mare la un loc unde am pădure și fânaț să văd cum se prezintă și dacă nu sa furat lemn de pe proprietatea mea .

La întoarcere trecând pe lângă casa unui vecin ,( vecin nou , că nu sa mutat de mult ) pe care nu îl cunosc personal dar odată ce e din sat ce mai contează , mă oprește adresându-mise direct , hai făi o poză  la câine să vedeți ce oameni sunt și cum autoritățile nu fac nimic ,vecinul crezând că sunt vreo-un ziarist :) văzându-mă cu aparatul de fotografiat la gât , mă uit în curte peste gard și văd un câine într-o roabă cu capul spintecat de o secure și un cablu la gât și lume care se agita pe lângă el .
Câinele nu murise din tentativa de spânzurare și lovitura la cap și era anesteziat de veterinar care atunci se pregătea să-l opereze ad-hoc la fața locului , am făcut două poze după care mi sa relatat toată povestea , care pe scurt am să o zic și eu .
Familia care are casa,  este o familie de doctori din Tg. Mureș care ajunși la pensie sau mutat la țară pentru liniște și toate cele .
Acum ! un vecin care stă mai la vale de ei , cam la 100 m , se plânge că câinele latră și îi sperie oile și pe această bază trece la amenințări directe că va omoarâ câinele de nu face ceva cu el proprietarul , anul trecut la otrăvit dar doctorul Sămărghițan , adică propeterul  lătrătorului ce tulbură liniștea și somnul oițelor , îl scapă , anul acesta doctorul bănuiește că aceiași persoană și un altul care cunoaște câinele fiindcă e un fel de om de casă , l-au lat pe câine l-au dus în pădure și l-au spânzurat cu un cablu coaxial și ca să se asigure că moare iau tras și o secure în cap , dar cumva câinele a scăpat și a ajuns acasă dimineața în vinerea seacă târâindu-se până pe pragul casei unde soția doctorului era să leșine la vederea câinelui .
Au anunţat și poliţia din sat care doar la ameninţări ca sună la Tg. Mureș de nu vor să vină , s-au prezentat și după ce au constatat fapta  le-au zis ca după masa cam pe la orele 1 să se prezinte toți să dea declarații , cea ce nu înţeleg e de ce nu au luat declaraţiile la fața locului .


Toată tărășenia sa întâmplat în comuna Stânceni sat Stânceni la casa doctorului Sămărghițan , de ce specific locația și numele ?  dacă știți sau dacă citește aceste rânduri vreo organizație care se ocupă cu apărarea animalelor , să ia legătura cu proprietarul sau ceva nici eu nu știu ce se poate face .
Am scris despre incident fiindcă de fire sunt milos și iubesc animalele și la rugămintea proprietarului .
Nu știu ce inimă poți avea ca să faci asemenea lucru mai ales în ajunul sărbători de Paște , ce cretini pot fi unii dar își permit să fie cretini fiindcă legile nu se aplică .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu