duminică, 30 septembrie 2012

Canon 50mm 1.8 ||

            Controversata lentila Canon 50mm 1.8

Cum ma prins și pe mine microbul fotografiatului am trecut de ceva vreme la DSLR.si nu oricum , am luat brandurile la rând , și m-am oprit la Canon .
Acum am un aparat 450D cu o lentila 18-200 și mai noua achiziție despre care și vreau sa zic câteceva , Canon 50mm 1.8 ||  .
Înainte sa ma hotărăsc sa o cumpăr am bătut mai nene toate forumurile și blogurile posibile și imposibile care vorbeau despre ea , iar după ceva timp de citit am rămas mai încurcat și mai nehotărât ca la început.
Peste tot se vorbește ca lentila e fabricata din plastic „ordinar” ca scârțâie că mârâie ca nu focusează cum trebuie dar tot acele-as persoane zic ca-i grozava lentila ca e șharp la poze etc.
Dacă le ceri părerea despre ea , încep o adevărată serie de comparații cu alte lentile gen 50mm 1.4 -( dle asta e mai bună ca ailaltă cai 1.4 ) , pai normal ca este mai buna de acea are și un preț de 4 ori mai mare . asta nu trebuie sa fi profesionist sa înțelegi .
Așa ca fiind nici cum edificat asupra ei , m-am hotărât sa merg la magazin și să pun mana pe ea domnule și să vad eu însemi cei cu plasticu ăsta ordinar.
Acum eu fiind în Suedia a fost un pic mai dificil cu limba dar oamenii de acolo au știut engleza spre ușurarea mea , mi-au scos-o din vitrină am luat-o am meșterito eu acolo și la final am cumpărato .
Acum, sa zic eu cei cu dansa .
În primul rând da e de plastic dar nu ma deranjează .
Doi , multi ziceau ca e zgomotoasa , ei bine eu nu am sesizat acel zgomot terifiant de care vorbesc toți care lar scoate motorașu ei , și ce sa zic dacă ești la o petrecere mai auzi tu ceva , ai .
Trei , rateuri la focus  nu am văzut sau cel putin eu nu am avut ocazia sau situația de asa fel încât să dea rateuri.
Patru , scoate poze clare , se plângeau unii ca la 1.8 e soft, n-as crede , depinde și de situație .
În țară e la prețul de 530 iar aici am luat-o cu aproximativ 400 , deci fraților la prețul acesta ce mai vreți , second e la 300-350 deci mai bine o luați noua și cu garanție , la  f64 cred ca au preț rezonabil și sunt serioși . 
Desigur ca sunt lentile mult mai bune, dar specific aceasta lentila, e foarte buna în prețul ei și nu te rupe la buzunar , sigur cine e pro și are bani de cheltuit ia ceva mai bun dar aceasta lentila zic ca pentru cei cu bugete reduse și nu numai e excelenta și-și face treaba bine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu