joi, 8 ianuarie 2015

Briceag Swiss Army

Zilele acestea am căutat , ceva , să fac cadou la doi băieți și nu prea știam ce să le cumpăr și nici să dau atacul la buzunar .
Și tot învârtindu-mă prin magazine am văzut o vitrină cu bricege de la Victorinox , cine nu știe , Victorinox este o firmă elvețiană care produce cuțite și bricege pentru armata elvețiană adică și pentru ei , ei având o gamă largă de produse .
Probabil și de acea prețul la produsele lor este destul de mare dar și calitatea lor e la cel mai mare standard , produsele mai exact bricegele sunt garantate pe viață , deci când alegi să cumperi un set de cuțite de bucătărie sau un briceag multifuncțional o faci pe viață .
Dar să revin la briceag-urile din vitrină , tot holbându-mă la ele mi-am amintit că Rolo era fascinat de briceagul meu mai vechi care îl am și mi sa aprins beculețul  , ieap le iau bricege cadou .
Zis și făcut , mă postez la casă și cer să văd două modele de bricege și prețurile .
Fata de acolo amabilă mă servește și văd bricegele și mă hotărăsc la un model și îi zic să î-mi   dea două bricege același model că na că frați că na să nu se certe .
În timp ce le împacheta zic să îmi arate și un model care mia făcut cu ochiul de când l-am văzut dar eu mă uitam pentru cadou pentru băieți nu pentru mine .
Dar eu fiind crescut în zonă de munte , tot timpul încă de mic am avut direct sau indirect contact cu cuțite , bricege , topoare etc , iar asta intră în sânge , am cuțite de tot felul nu multe dar destule care le folosesc prin casă sau briceag când mă deplasez sau la muncă și așa ma prins și acest briceag care după ce l-am luat în mână mi-am dat seama că nu voi pleca din magazin fără el și asta presupunea un efort financiar pentru mine că sunt al naibii de scumpe briceag-urile acestea .
Și așa îi zic , cu o oarecare durere în glas la gândul cât va trebui să bag de adânc mâna în buzunar , la domnișoara care se ocupa de mine că îl iau și pe acesta , după mimica de pe fața ei am înțeles că nu mulți cumpără des 3 bricege deodată .
Și acuma să vă prezint noua vedetă din portofoliu .
Și acum o mică descriere care poate vă ajută pe unii dintre voi să vă hotărâți dacă aveți îndoieli .
Voi zice din prima că , calitatea este excepțională , totul e fix nu are jocuri mă refer la lamă sau la restul utilităților , prăselele sau corpul  sunt îmbrăcate cu un material cauciucat care oferă o prindere fermă și previne alunecarea .
Cuțitul e conceput pentru a fi utilizat cu o singură mână adică să îl deschizi și să-l închizi cu o singură mână , este prevăzut cu siguranță pentru a preveni închiderea accidentală .
Lama este destul de lată și este foarte ascuțită , tăișul se păstrează pe o perioadă lungă de timp datorită oțelului de calitate .
Pe acest model ai așa !
1. fierăstrău  care chiar taie lemn oase materiale non fieroase
2. desfăcător de conserve , la fel testat , merge excelent
3. desfăcător de dopuri sticle și cu decopertat cabluri
4. șurubelniță philips
5. lamă pentru făcut găuri în lemn, plastic, materiale non-feroase
Și nu în ultim rând lama principală care e prevăzută cu zimți cum se vede în imagine , ce asigură o tăiere mai bună a materialelor sau a alimentelor mai dure .
Pe lamă sunt inscripționate numele producătorului și că e produs în Elveția și de asemenea anul când a fost fabricat cea ce atestă că e original .
Produsul vine ambalat în cutie unde mai găsim garanția care este pe viață adică este garantat că cuțitul va funcționa în condiții optime pe toată durata de folosință dacă e utilizat corect .
Am fost impresionat de calitatea lamei și cum se păstrează ascuțită față de alte cuțite care le am sau am avut ocazia să le utilizez .
De asemenea îmi place cum se simte în mână , ai o priză bună care nu obosește încheietura la folosirea cuțitului și foarte utilă funcția de folosire cu o singură mână mai ales când ești ocupat cu cealaltă .
Acestea find zise sper că dacă sunteți indeciși sau în căutarea unui cuțit bun acest articol să vă fie de ajutor în luarea unei decizi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu