duminică, 6 octombrie 2013

Tepele cu locurile de munca din strainatate

 Săptămâna ce a trecut am avut niște probleme cu un individ , de factură economică , mai pe șleau spus am furato românește cu niște bani .
Când am văzut că sunt pus în fața faptului împlinit și nu mai am alternativă am zis că na asta e dar măcar să merg la poliție să îl reclam , să fac o plângere , poate mai sunt în cauza mea și alții sau măcar să nu mai fie .
Zis și făcut , dimineața după ce am dus fetița la școală m-am înființat la postul de poliție , acolo era o duduiță și un nene polițist la ghișeul de la intrare .
Bună-ziua
Bună-ziua .
Am o problemă cu cineva și vreau să fac o sesizare sau o plângere , nu știu cum funcționează treaba că nu am mai fost în asemenea situație .
Spuneți ce ați pățit .
Păi am fost înșelat cu o sumă de bani de cutare persoană din orașul Petrila , și le detaliez exact ce sa întâmplat .
La care amândoi încep să râdă prostește , păi nu sunteți singurul asemenea cazuri sunt dese , aveți contract cu el ?
Nu , nu am !
Păi în cazul ăsta nu avem ce face , nu ține de noi ci de speța civilă , dați-l în  judecată .
Bine domnule dar eu vin la poliție să-l reclam ca să-l aveți în evidență , poate îl găsiți , să nu mai înșele și pe alții , plus nu am adresa lui ci numai numele întreg și orașul .
Păi mergeți la Petrila la colegii noștri de acolo și faceți plângerea că ei își știu oamenii .
Bine domnule dar eu stau în Bistrița , depun plângerea aici , așa mi se pare normal că altfel merg eu să îl caut dacă tot trebuie să merg pentru o plângere la Petrila .
Păi căutați-l domnule !
Consternat îi zic , bun dle . polițist îl căutăm noi și ne facem noi dreptate .
Nu nai voie să-l agresezi .
Ba nu că merg acolo să îl pup și plecat am fost lăsându-l cu vorbele în aer .
Cam asta a fost în mare conversația de la poliție .
Acasă am căutat pe net saitul poliției din Hunedoara  , unde am trimis un email cu plângerea mea și unde am atașat și documentele care atestă că am virat banii pe numele escrocului Grădinaru Alexandru Dumitru .
Bineînțeles că nu am primit nici un răspuns până acum .
Nu știu legile , poate așa e cum zic ei că dacă nu ai contract nu au ei treabă cu escrocii , dar totuși mi se pare aiurea să trebuiască să mergi pentru o plângere sau un denunț la secția de poliție din orașul unde e escrocul .
Ce am înțeles eu ! e că dacă înșeli persoane ai toate șansele să nu pățești nimic că autoritățile nu fac nimic nu se complică cu asemenea cazuri , iar ca să te dea cineva în judecată slabe șanse când are mai multe cheltuieli cu datu în judecată decât suma de primit și uite așa escrocii își văd de treabă liniștiți și ne tulburați .

   PS.  Tocmai am venit de la sediul poliției unde mi sa luat o declarație în scris în urma plângerii mele făcute la poliția Hunedoara .
Chiar dacă au trecut 4 luni de zile văd că lucrurile se mișcă deși eu nu mai speram ca cineva să mă mai contacteze în legătură cu reclamația mea , trecusem peste asta și mă obișnuisem cu ideea .
Deci acest Grădinaru e din Petrila are cam 19 .
Astăzi mi-am schimbat părerea despre poliția Română chiar dacă la început am avut altă părere , dar asta datorită unui domn pe care nu îl menționez cu numele fiindcă nu știu dacă i-aș face un bine , dar și restul polițiștilor din Hunedoara care au insistat pe acest caz , cred că România mai are șanse de izbândă cu acest fel de oameni , iar pe această cale le mulțumesc .
Dacă din cei ce citiți aceste rânduri vă aflați în situația mea , mergeți la poliție și depuneți plângere pe numele acestui individ fiindcă uite că lucrurile se mișcă .
Cum am explicat și domnului polițist cu care am avut plăcerea să mă chestioneze - nu e vorba numai de bani , e vorba de principiu , acești oameni trebuie stopați în a mai face cea ce fac .
Mulțumesc Poliției ROMÂNE , acum mă simt apărat și știu că totuși la nevoie sunt ocrotit și am mai înțeles cam cu ce volum de muncă și câte lipsuri are poliția Română , deci chiar dacă nu aveți pe loc un răspuns el totuși va veni .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu