sâmbătă, 12 martie 2011

Fujitsu siemens

Nu de mult mi- am luat un laptop fujitsu-siemens  esprimo v5515 second.
De fapt am facut schimb cu unul de pe okazii , am dat un ps2 cu 6 jocuri originale si un htc touch [vechi de vreo 4 ani] .
Cand lam primit am fost dezamagit ca nu corespundea cu ce zisese celalalt,lipseau 2 taste ,si nu era dual core, si colac peste pupaza ecranu nu vedea bine adica nu se putea lumina ecranu si trebuia sa te chiorasti sa vezi ce e pe ecran.
Ami venea sal omor pe ala an bataie da ce sai faci mam consolat singur ca poate domnu, al va bate el . Ca sal duc la un servis iesea din discutie findca stau prost cu banii din cauza coanei crizita, si atunci am anceput sa caut pe net sa vad ce pot face cu el si asa am dat peste un articol al unui nene care dadea sfaturi cum se poate remedia ecranele la leptopuri de cele mai multe ori,cum zicea nenea.
Zis si facut ma anarmez cu surubelnite si desfac tot ecranu sil desasamblez al curat verific vizual tot si verific mufele si vad ca una parca ar fi parca cum nu ar trebui si le desfac pe toate si le remufez la loc,dupa care fac o proba asa cum era ecranu desfacut sa vad daca merge , si evrica ecranu se aprinde si revine la normal se vede excellent si pot acum sa reglez luminozitatea .
Ala de lo dat la dat crezand prostu cai dus ecranu cum am crezut si eu.
Am fost la un servis an legatura cu tastatura sa o schimb da tipu de acolo a zis ca o tastatura second cu montat cu tot mar costa 150 ron , 50 montatu si tastatura 100. Pai pe net o tastatura e 50 ron si de montat o pot monta si eu, uni cred ca daca mergem la servis cu pc-urile suntem si afoni si prosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu